Activitats i sortides cicle Mitjà

Aquest  dijous, 26 d’octubre, els nois i noies de 4t de primària hem explicat als nostres pares el projecte de prehistòria que estem fent. Els vam ensenyar com fer un sarró, a fer pintures rupestres, vam explicar la línia del temps i, sobretot, ens vàrem fer una foto a la cova vestits de prehistòrics! Va ser una estona molt agradable. És que a tots ens agrada fer el primitiu...

El passat divendres dia 21 d'octubre, els alumnes de tercer vam fer una sortida per observar els elements del relleu de costa que havíem estat treballant a l'aula. Vam fer una ruta pel Camí de Ronda des de l'Escala fins a Sant Martí d'Empúries. Un cop allà, vam esmorzar a la platja i fer unes feines relacionades amb el relleu. Després, l'autobús ens va portar a Cala Montgó, on vam dinar, passar una bona estona jugant i fer un dibuix tot fixant-nos en els elements de la costa que més ens cridaven l'atenció.

La setmana passada els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà vam poder gaudir d’un fantàstic teatre en anglès. La companyia Blue Mango Theatre ens va venir a representar dues obres 100% en anglès. Els alumnes de cicle inicial vam disfrutar de l’espectacle “Goldilocks”, l’entremaliada i inesperada visitant dels tres óssos. Els alumnes de cicle mitjà vam poder participar a la investigació del robatori de les Joies de la Corona anglesa i vam ajudar a l’inspector Sherlock a resoldre el crim. Ens ho vam passar d’allò més bé i vam poder participar activament durant les representacions.

Per Carnaval tot s’hi val! Això molt bé ho sabem els nens i nenes de Cicle mitjà. És per això que hem pogut veure disfresses de tot tipus, zombis, princeses, trolls, animals de tot tipus, súper herois...A més a més passat una tarda ben divertida fent tres activitats diferents. Hem seguit coreografies amb les cançons més actuals amb els vídeos del Just Dance, hem improvisat unes obres de teatre ben boges i hem fet una desfilada de disfresses! Ens ho hem passat molt bé! Ja estem desitjant que arribi el proper Carnaval.

El passat dilluns 5 de març els alumnes de 3r EP vam visitar l’Aquarium de Barcelona, on vàrem:

• Fer un passeig per observar i conèixer com és la vida al fons del mar de la mà d’un educador de l’Aquàrium.
  • Vam descobrir aquaris mediterranis, tropicals i el gran Oceanari, els éssers vius que els habiten, com es relacionen entre si i amb l’entorn.
  • Vam posar en pràctica els coneixements apresos a la classe.