SEGONA PART DE L’INTERCANVI MARISTES GIRONA- KAUFMÄNISCHE SCHULE OFFENBURG

El passat diumenge, 13 de maig, van arribar els alumnes d’intercanvi alemanys a Girona. Els vam anar a esperar a l’aeroport i l’endemà vam passar el matí a classe i a la tarda els vam acompanyar  a veure el Temps de Flors. Tot i que va ploure ens ho vam passar molt bé. El segon dia no el vam passar amb ells ja que van anar a visitar el museu Dalí i van passar el dia a Figueres. L’endemà vam agafar tots el tren per anar a Barcelona. Allà, vam visitar diferents llocs significatius de la ciutat com ara la Pedrera, la casa Batlló, la plaça Catalunya, la Rambla i molts més! El quart dia vam anar a Sant Martí d’Empúries, des d’allà vam agafar el camí de ronda fins a l’Escala. Un cop allà vam tenir temps lliure per gaudir de la platja i dels companys. L’últim dia vam reunir-nos tots a la sala Champagnat i ens vam acomiadar d’ells amb un video de la darrera setmana.

Per descomptat, tots els dies a la tarda quedàvem amb els amics i fèiem coses junts perquè gaudissin al màxim de la seva estança a la nostra ciutat. Ha estat una experiència molt maca i sincerament la recomanaríem a tothom. Esperem que si algun dia teniu aquesta oportunitat l’aprofiteu ja que és una ocasió única per conèixer a persones increïbles i meravelloses.